.

Hard work

Publicerad 2011-08-19 09:21:16 i Allmänt,

Sitter här och funderar på vad man ska hitta på ikväll, känner verkligen inte för att göra nått speciellt har vart en lååång vecka på jobbet och jag är sjukt sugen på filmkväll. Hoppas jag får pojken med mig på det. Jag menar det var tre veckor sen sist vi hade filmkväll så det är på tiden nu tycker jag faktiskt ;)

Sen nu så är det en vecka kvar tills jag och Sara ska in till örebruuu och shoppa litte och sen när kottikott och foppifopp har slutat så ska vi till ikea och marieberg och skopunkten, söta de är som följer med mig och Sara dit, säkert inte överdrivet roligt för de inne på skopunkten och stackars foppifopp hatar ikea, men han följer ändå. ♥

Aja, nu ska jag försöka tagga till för den här dagen då, jobbar 10:15 - 19:00 sen tänkte jag att jag ska försöka kompa hem lite tidigare (om jag har sån tur idag) Nu ska jag kolla lite bloggar innan jag ska gå iväg till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela