.

knockout

Publicerad 2011-08-04 16:08:07 i Allmänt,

Strax, eller ja om en och en halv timma ungefär så sätter jag mig i mammas bil med henne och åker iväg till min pojkvän, haha känns helt sjukt jävla skumt att säga så, men det är så det är när man inte är van.

Jag och han ska hur som helst åka iväg till Kristinehamn och kolla när putte och kotte kör litte cross, sen vet jag inte vad som händer, blir nog lite mys eller mat.. haha. Får se vad som händer, men ska i alla fall kasta upp massa med bilder här på bloggen lite senare, antingen ikväll eller så imorgon, måste ladda in och fixa dem lite först.

Sen ska jag be om att få tala om att det är riktigt trevligt med sol och sommar men jag kan inte rå för att jag längtar till hösten, mysigt med lite kyla och regn, ååh underbara höst ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela