.

Nämen se där!

Publicerad 2011-08-01 10:06:27 i Allmänt,

Har haft en helt underbar helg!

Fredag så traskade jag och Mariah ner till stan där vi småshoppade lite, sen handlade jag lite på systemet och även på Willys, sen när Mariah gick ner mot donk för att jobba så traskade jag vidare mot Ica Maxi (kronhallen) innan jag sen satte mig och väntade på bussen, fick vänta ca 40 minuter för att jag så duktigt missade den som gick tidigare.

Sen när jag väl kommit hem slog jag igång massa härliga låtar på datorn och shakade bra mycket till dem, (fick helt ärligt träningsvärk på lördagen) Sen traskade jag vidare iväg mot ett hus inte så långt härifrån med min tunga väska, i den hade jag cola och även wok grönsaker (?) När jag var framme hos Foppa så satt vi bara lite vid datorn innan vi (han) lagade mat. Därefter blev det att kolla lite film, åka lite bil och kolla mer film innan vi la oss för att sova.

Lördagen så bestämde vi oss för att åka iväg och kolla battle of vikings, rätt fräsigt faktikst! Så där var vi ett bra tag innan vi åkte och handlade och även förbi mig för att hämta alkohol, så sen tillbaka till Foppa, dit det kom lite goa folk, vi satt och skrattade och åt innan vi drog till Lillekott och började dricka. Dansade som fan på statt gjorde jag innan jag vinglade hemmåt.

Söndagen klev vi upp waaay för tidigt och jag var som en jäkla zombie mer än halva dagen, men upp halv 10, iväg till mig strax innan 11 och sedan gå ner till garaget och därefter åka till K-hamn och kolla när killarna körde cross, bra mys innan jag åkte tillbaka till Foppifopp, åt asgod mat och sedan zombiemode on igen.

Sen på kvällen åkte jag och Fopp hem till mig där vi kollade lite film med mariah, var faktiskt en ruktigt bra helg och jag är helt klart riktigt nöjd med den!


Cross Kotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela