.

Shut up

Publicerad 2011-08-12 07:07:10 i Allmänt,

Baby åkte till jobbet för ett tag sedan, eller ja typ en timma, och under den tiden har jag hunnit med att sega i soffan, käka litte och även klätt på mig, sminkat mig och fixa håret lite.

Det är snart dags för jobb, jag känner mig inte helt överdrivet taggad på det eftersom att jag har så sjukt ont i halsen att jag inte riktigt kan svälja/gäspa/leva. Så det är ju bra att jag bara jobbar till 14:15 idag så kan jag springa till apoteket efer jobbet, sen måste jag även på ica och handla lite mat. Efter det så blir det hem och plocka ihop lite här, göra fint och så. Sen får vi se vad som händer ikväll. Hoppas såklart på en mysig hemma kväll med min fina. För jag jobbar ju imorgon, och sen imrogon så ska han iväg på kalas.

Men jag ska vara duktig och hålla mig från festligheter eftersom att jag jobbar i helgen och fram till på tisdag då jag är ledig igen, sen blir det 3 dagars jobb och sen helg. Ska bli så sjukt skönt, sen veckan efter det så är det korta pass på jobbet och där till helgen så kommer Sara A Hit till lilla Karlskoga. Ska bli gode trevligt.


Så kastar vi upp en bild på Andreas Borg (kotte)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela