.

jag lever med mina minnen, och sår som ingen kan se

Publicerad 2011-07-29 17:22:16 i Allmänt,

Sitter hemma och har gjort det nästan hela dagen, har hunnit med massa idag, om man ser det från mitt håll. Jag har nämligen shakat som en galning här hemma, nu är jag helt slut, men det var ritkigt gött och rolig träning, tror till och med att jag hann med att köra plankan ett tag med.

Så har jag också packat väskan med godis och dricka, och ska nog snart traska över till Foppa, och vi ska laga mat och vi ska mysa hela kvällen, ska bli sjukt trevligt faktiskt! Sen vet jag inte om vi hinner med att göra nått annat, men det gör vi säkert, får se vad som händer helt enkelt.

Sen imorgon är det tydligen fest överallt och för alla utom jag, men vi får väl se vart jag hamnar, festa och dansa ska jag absolut göra!

Men nu ska jag fixa mig iordning så jag är fin, Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela