.

det är fel

Publicerad 2011-10-18 07:00:03 i Allmänt,

Har klivit upp där vid kvart över 6 idag, för att städa.. Jo det är sant! Jobbar mellan halv 10 och kvart över 6, sen efter det kommer en tjej hit direkt så hade inte mycket till val annat än att städa eftersom att jag inte hann med detta igårkväll.
Sen när hon har åkt igen så ska jag nog bara lägga mig i sängen och vila/vänta på Nicke och såklart äta nått också. Blir fint det. Sen så har jag inte så mycket annat planerat, försöka få ihop lite extra slantar på jobbet, och bara vara glad och lyssna på alla de där bra låtana jag inte kan släppa ut ut mitt huvud. Bra gosigt.
Sen så vet jag inte så mycket annat faktikst. Tisdag idag, inte länge kvar tills helgen och tills det är 100% party!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela