.

Förlorade den äckliga tävligen

Publicerad 2011-10-19 08:04:51 i Allmänt,

Eller ja, jag vann inte. Jag och Post vann inte, Jäkla skit!

Menmen, förhoppningsvis så får vi ett tröstpris eller nått, för vi kämpade som galningar och var sååå nära på att vinna. Men jag sålde bra igår och jag ska försöka göra lika bra ifrån mig idag, fick ihop nästan 200 kr extra igår så är uppe i 600 kr nu. Då har jag inte gjort så bra ifrån mig tidigare i månaden men jag ska fortsätta kämpa, för jag behöver varje liten krona jag kan få ihop.

 

Sen efter jobbet så blir det hem, upp hämta tvätten, ner och tvätta, sen upp och diska och plocka lite. sen så blir det antingen ut och gå lite, för jag måste handla lite, har slut på grönsaker och även lite andra småsaker, egentligen har jag inte alls råd. Kanske kan vänta till nästa vecka, har ju fortfarande så att jag kan äta havregrynsgröt och även flingor och mjölk tills det tar slut. Så jag klarar mig med frukost delen till lön.

 

Kommentarer

Postat av: deniseholmsten

Publicerad 2011-10-19 15:49:08

gud va gott! :) muuummmms! puss på dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela