.

Fredag!

Publicerad 2011-10-21 08:17:13 i Allmänt,

Fredag idag! Woho!

 

 


Den här veckan har gått sjukt fort! Även om jag jobbat långa dagar, kanske är det som har gjort att det tiden faktikst flygit iväg? Idag är det en lång dag också, 9.30 - 18.15 Sen kolla med min girl vad hon gör, och även kolla med Nickepicke. Idag blir det lugnt, ladda lite batterier för morgondagen!

 

 

Så idag på jobbet ska jag fortsätta med min vanliga rutin, dricka mycket vatten, prata lagomt mycket med de andra galningarna och sen ska jag sälja allt som går bara för att få ihop lite extra pengar! Ska försöka komma upp i 1000 kr idag, men jag lär nog iaf komma till 900, kan ju inte vara allt för svårt, ligger vid 800 nått nu.

 

 

Sen så verkar den här helgen bli superbra! Idag jobb och mys, imorgon blir det nått trevligt på förmiddagen, sen måste jag fixa mig, äta och söndag ska jag försöka hinna med att formatera min dator, den håller på att ge upp och jag vägrar. Hähä.

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela