.

Så trött

Publicerad 2011-10-12 10:42:05 i Allmänt,

Jag är verkligen sjukt less på att vara hemma, bara vara hemma. Jag har vart hemma sedan i fredags, förutom att jag träffade lite folk på kvällen, fulla och jobbiga och jag var febrig och trött. Men det var trevligt. Nu är det bestämt sista dagen för mig hemma. Imorgon är det back to work och ge gärnet. Har vart hemma nästan en vecka och jag är less.

 

Idag blir det nog att säga hej till mariah, kanske käka lite lunch, eller så blir det inte så. Kanske ber mamma om skjuts ner till stan, skulle behöva en nya tröja, en långärmad. Sen skulle jag egentligen behöva nya träningsskor, kläder, ear-buds och även körkort och en bil. Men det får komma sen, måste spara mina pengar nu. Lägga undan och spara så mycket jag kan.

 

Sen är det två dagars jobb, minst en dags träning med grabbarna, eller ja, jag som är så cool går ju en halvtimma och är med på resten de kör efter det. Blev även träning igår trots allt. Var tvungen röra på mig, så det blev biceps, mage och rygg. Rätt gött faktiskt och jag gillar att det sitter kvar från cheeren, det med att inte visa hur jobbigt det är utan le och skratta istället. Det är nog det bästa jag lärt mig i hela livet.

 

Nu blir det plcoka ordning här hemma lite, sen kolla med märypäryh vad hon gör, sen blir det skitsnack och peppa för jobb imorrn, välja kläder softa och fundera på vad jag kan göra för att vara så snygg som möjligt, dock är det svårt att tänka på nu när jag sitter här i mina mjukisar, tröja och utan smink och håret i en knut. Men whatevva.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela