.

Taggar!

Publicerad 2011-10-13 09:26:08 i Allmänt,

Härlig morgon! om man bortser från att min hand hade somnat så jag tappat känseln så jag råkade slå mig själv hårt i huvudet utan att fatta det själv

 

Har duschat, fixat mig och käkat frulle och ändå har jag mycket tid kvar innan jag behöver tänka på att gå till jobbet. Idag jobbar jag nästan 7 timmar, från 11 till 17:55 närmare bestämt. Sen blir det iväg och träna lite axlar och biceps. Ska bli riktigt gött! Får se om kotten följer med, han har skadat sig igår, så kanske inte, men man får ju hoppas att det är bättre.

 

Annars då, har packat väskan, nästan.. Bara lunchen som jag inte har packat ner, och sen vattenflaska sen är det allt. Jag är riktigt taggad för den här dagen faktiskt!

Kommentarer

Postat av: kiana

Publicerad 2011-10-13 11:31:02

läs och kommentera blogg! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela