.

Typ eh snodd kanskee..

Publicerad 2011-10-07 14:48:55 i Allmänt,

Klädsel
Vad har du på dig idag: Svarta mjukis-tränings byor, vitt linne med färg på
Vad använder du just nu för skor: Just nu, inga, men sen ska jag dra på min converse eller rebook, sen blire nike,
Favoritfärg på kläder:Alla, dock mest svart, vitt eller någon annan färg.

Senaste person som

Sov i din säng: Jag och Niklas
Du pratade med: Mamiyo
Du delade en drink med: Ehm, jo.. den frågan kan jag inte svara på, alla kanske ?
Du gick på bio med: Bio... var nog Tobias och Janette
Du gick på stan med: Niklas och Richard
Skällde på dig:Vet inte, minns inte alla som gör det, har det lite som jobb, att folk skäller på mig, men i verkliga livet så minns jag inte heller.

Senaste
Låt du hörde: Ignorance - Paramore
Film du såg:Poppes pingviner
Mat du åt: Nått stekt och god potatis med morötter i
Kram: Nickepicke
Puss: Foppisch
Fest: Hemma hos kritan förra helgen
Känslan: Panik, stress, ångest och att jag är sugen på nått...
Ilska: Elen, kläder, mat och min äckliga lilla lägenhet
Resa: Ehm, hem från Piteå? 
Glädje: Jag blir glad av småsaker varje dag, svårt att säga exakt
Dröm: Att Niklas skulle åka då jag vaknade, men klockan var bara 22...  
Boken du läste: minns inte, men det var sjukt bra!
Personen du träffade:Niklas
Personen du pratade i telefon med:Mamma
Personen du fick sms av: Foppa
Gången du åt en 7-eleven korv: Har jag nog aldrig gjort, eller kanske, men det var nog bra länge sen, eller i sommras.. 
Gången du var utomhus: Igår
Gången du sov: ett par timmar sedan... 
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Har nog inte hänt sen jag var 8 
Saken du köpte: Gymkort, tänka sig va?

Om dig
Namn: Erika
Ålder: 20
Smeknamn: Erkan, mongotroll, tjorven, allt möjligt konstigt som jag inte minns, och jo, lillerika
Syskon: Rebecka, syster 17år och Annie 8 år, också min syster om ni funderade.
Sysselsättning: Jobbar, jobbar, jobbar, sover, tränar, sover, dricker, äter, jobbar. 
Bra egenskaper: Ser ofta glad ut, bra på att tänka, jag är bra på att vara fin
Dåliga egenskaper:Kan inte säga det smarta jag tänkt för då verkar det trögt. 
Linje/klass: Jag gick barn och fritid, och nu är det väl dagis, hehe nä. Grupp 1 ftw!
Hårfärg: Brun/svart/rödaktig
Ögonfärg: Grön
Skostorlek: 37

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela