.

Tjorvigt

Publicerad 2011-09-03 17:29:12 i Allmänt,

Igår blev det en ganska jobbig prommenad sådär på kvällskvisten, dagen var inte bra och det var segt på jobbet. Men kvällen slutade ändå bra, somnade i min ensamhet till solsidan innan jag vaknade av att min fina pussade en massa på mig, vi sov åt fel håll i sängen och det var bra mys.

Imorse eller ja i förmiddags när Niklas påkt hem till sig så plockade jag fram mackor, te juice och massa gott och käka frulle med mig själv, sen har jag fixat med min xbox, jag har spelat lite spel, lyssnat på musik och nu väntar jag på att min kräm ska bli färdig, ska äta det till middag nämligen. Senare lir det willys för lite pk och annaat gott, sen blir det en sväng runt där vid nobel. Ska springa lite. Sen vet jag inte vad som händer ikväll. Men nått blir det säkert

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela