.

Godmorgon Godmorgon!

Publicerad 2012-04-19 10:45:34 i Allmänt,

Sitter och kollar på the real housewives of beverly hills. Har käkat lite frulle och nu myser jag bara, tänkte göra det ett tag till, kanske slå igång en film och sova på soffan lite. Är helt slut! Träningsvärk har jag också sedan träningen igår. Vi körde ben.. Min rumpa fick sig en rejäl omgång och det känns! Ikväll blir det bröst och triceps. Ska bli gött att träna underarmen.. Haha vet inte när jag gjorde det sist och det behövs!

Sen så rullar det på bra med körkortet! Har kommit en bra bit på vägen (höhö) så ska väl börja köra mer och mer bland andra bilar och om inte allt för länge ska jag börja köra i stan, vilket är svårast. Sen så är det bara massa pluggande och körande så är jag klar. Längtar som en galning. Vill bara få det bortgjort så att jag har ett körkort!

gammal cambild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela