.

Ingen uppdatering igår

Publicerad 2012-04-18 07:28:39 i Allmänt,

Hade verkligen en urdålig dag på jobbet i allmänhet idag. Massa random grejer.. Gosch! Känndes verkligen hur skönt det var att komma hem igår. Diskade och tänkte på annat för en stund. Sedan iväg till gymmet och träna bort allt! Sen hem och duscha sedan iväg till Niklas föräldrar där vi blev bjudna på smörgostårta och det var så sjukt gott! Anledningen till att vi blev bjudna på det var att niklas yngre bror fyllde år. Så grattis till han i efterskott!

Nu sitter jag hemma, har inte ätit någon frukost idag för jag är verkligen inte alls sugen på att äta nått av det vi har hemma. Nått i stil med oboy och limpa med korv på. Men men man kan inte få allt i livet.

Nu ska jag bara slappna av ett tag innan jag går till jobbet. Jobbar idag sedan är jag ledig två dagar. Kan lova att det behövs! Ska bara mysa hemma, ta hand om mig själv och göra vad jag än vill göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela