.

Kom hem!

Publicerad 2012-04-05 19:58:27 i Allmänt,

Sitter helt ensam i lägenheten, det är rätt mörkt just nu, ska nog tända lite ljus och plocka undan lite. Göra det lite mysigt. Fast jag är en sån där typ som verkligen inte gillar att vara själv/ensam. Men jag vill inte heller vara med folk. Just nu hade jag velat vara med min familj. Bara kunna sitta och lyssna när de pratar, blund och sova ett tag. Eller att Niklas var hemma. Höra han knappa på datorn, kolla på olika fräsiga bilar eller bara sitta bredvid mig och andas.

Jag gillar inte att vara själv, eller vara där det är helt tyst. Det har jag aldrig gillat, minns från när jag var liten och skulle vara tvungen att byta om helt själv innan jag skulle ha simträning och jag grät. Haha, tycker att det är otäckt fotfarande. Sen minns jag om jag var tvungen att byta om själv innan idrotten så ville jag också bara gråta, självklart gjorde jag inte det då det hade vart hemskt pinsamt om någon kom in i omklädningsrummet.

Har iaf ätit tacos och kollat på tv, duschat, myst med mig själv så gott det går, inte det lättaste då som sagt. Men jag längtar bara tills niklas kommer hem, eller ja till sverige igen så att jag vet att han fortfarande lever och ungefär när han är hemma, vilket verkar bli jäkligt sent. Så jag sover nog troligast då iaf.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela