.

Ledig!

Publicerad 2012-04-16 14:50:44 i Allmänt,

Ledig idag så skönt! Har städat lite, myst i soffan och kollat tv. Jag har även vunnit med 2 mer rätt än patrik i quizme och jag är nöjdare än någonsin!

Det här med att vara ledig är jäkligt skönt och jag tycker om att vara det. Men samtidigt så kan det vara rätt segt. Jag tycker inte om att vara helt ensam men får göra mitt bästa för att hitta på nått. Så jag ska kolla på the real housewives of berverly hills. Underbart gäng, haha. Sen när niklas kommer hem så blir det nog att förbereda lite käk och sen iväg och träna. Jag har bestämmt att vi ska springa mer idag än det vi brukar, det vill säga inget brukar vi springa. Nu jäklar ska jag bli fit!

Rock on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela