.

Medan jag spenderar tid i örebro

Publicerad 2012-04-26 17:47:00 i Allmänt,

Idag är det… Torsdag
Idag tycker jag om… Örebro
Idag har jag… lockigt hår
Idag borde jag… Städa
Idag tycker jag… att folk garanterat är ivägen.

Denna veckan med ett ord: BRA!
Veckans bästa: Örebro, nya naglar imorgon med alexandra och alexzandra, och snöleoparder.
Veckans värsta: Att det ringde mycket igår.
Dagens värsta känsla… Komma på vad jag ska fixa för lunch.
Dagens bästa händelse… vet inte ännu. Men troligast att äta mat på saigon
Dagens hiss... Saigon ♥
Dagens diss… Folk...

Idag är jag nöjd med… Att jag vaknade tidigt och blev fin i håret.
Idag är jag missnöjd med… att jag inte har körkort.
Idag saknar jag… Min syster och camilla.
Idag avskyr jag… att folk gillar att gå på ikea.
Idag älskar jag… Mitt liv, niklas, familjen och allt annat som jag älskar varje dag.
Idag just nu ska jag… göra mig redo för att gå på stan, (höhö sitter hemma och skriver det här)

 

Kommentarer

Postat av: Klara

Publicerad 2012-04-30 21:26:50

va med och tävla om att bli veckans blogg. gå in här och se hur man deltar :)



http://ponnysisters.blogg.se/2012/april/veckans-blogg.html#comment

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela