.

Nyfrissad!

Publicerad 2012-04-04 17:13:51 i Allmänt,

Sådärja! Då var det klippt och slingat! Känns jätte frächt och bra! Lite ovant bara och lyckas inte få till någon bild osm gör mitt hår rättvisa! Tack Sara för det! Snart så komemr Niklas hem och då blir det att ta det lugnt ett tag innan vi ska och träna, sen blir det hem, äta och sedan sova!

Är ävldigt taggad för gym idag. Vill bara få den kropp som jag vekligen vill ha. Har försökt flera olika sätt och jag kan meddela att visst har jag vart jätte smal och så. Men jag har fortfarande inte sett bra ut, eftersom att jag inte var fint smal. Vilket jag vill vara nu, eller ja, fit som det heter!

Så har tränat från oktober (??) och jag har vägt mig 2 gånger. Har inte gått ner så mycket, men det gör inte någonting för jag har själv märkt skillnad så det är ju det viktigaste!

Bild från we♥it

Kommentarer

Postat av: camilla

Publicerad 2012-04-26 17:13:16

Vikten ska man inte tänka så mycket på även om man ofta går efter det när man sätter upp mål...muskler väger ju mer än fett så ofta går man ner lite först men sen går man upp igen..måttbandet är bästa sättet att se resultat på :) jag brukar ta alla mina mått innan jag börjar träna så gör jag en koll varje månad sen :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela