.

Alla ♥ dag

Publicerad 2012-02-14 06:58:39 i Allmänt,

Sitter i soffan just nu och käkar lite frulle, strax ska jag borsta tänderna och börja fara mot jobbet. Mamma sa att hon hade någon plan efter jobbet men får se vad det är för plan eftersom att hon inte har sagt nått till mig ännu. Annars idag så har jag inte så mycket annat än massa mys planerat. Har bestämt mig för att skippa träningen idag iaf. Har verkligen varit hur trött som helst nu senaste dagarna och jag orkar inte ens röra mig på gymmet så det är lika bra att vara hemma.

Menmen, det är så mina planer för alla ♥ dag ser ut, mysig och med bara 5 timmars jobb!


Kommentarer

Postat av: maja

Publicerad 2012-02-14 19:58:21

finfinblogg bruden!

Postat av: maja

Publicerad 2012-02-17 07:46:24

sv: vad bra! jadå:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela