.

Blev inte som planerat.

Publicerad 2012-02-20 10:18:44 i Allmänt,

Igår så klev jag upp liet sent, så duschade snabbt och fick torka mig och klä mig ännu snabbare för att hinna till jobbet! Var verkligen värt all stress dock. Jobbade till kl 18, sedan gick jag hem till Niklas föräldrar där vi stannade till 19 ungefär, de håller på att göra om lite och det blir skitnice! Även om saker inte stod precis vart de ska vara så var det lika mysigt som vanligt där!

När jag och nikls kom hem, gick vi snabbt in på konsum sedan in till oss och lagade mat, åt det. Kollade lite på dirty dancing, har aldrig sett den filmen, och har inte sett hela ännu, men det verkar mysig! Sedan var det big brother och jag är inte imponerad alls. usch konstiga människor. Hoppas att det kommer någon vettig senare! Sen blev det att lägga huvudet på kudden och sova.

Idag har jag än så länge hunnit planera lite mat och plocka undan lite, även diska och nu sitter jag här och väntar på att min asvarma mat ska bli lagom varm så har jag även en kopp kaffe bredvid mig. Börjar jobba vid 1, så ska fixa mig efter jag har diskat undan maten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela