.

Soffmode!

Publicerad 2012-02-17 10:14:39 i Allmänt,

Ligger just nu i soffan, har käkat frulle, diskat undan från igår eftersom att jag somnade rätt fint i soffan efter maten. Har skissat lite på lite olika tatueringar, men kommer inte riktigt på nått bra, en gillade jag mer än de andra jga kom på, men det känns inte riktigt rätt. Vilket är viktigt för mig när jag ska ha det resten av mitt liv. Så jag vill inte att det ska se konstigt ut när jag är gammal och rynkig, haha.

Som jag skrev igår så vet jag inte vad jag ska göra, jag är så trött så det blir nog inte mycket mer aktiviteter nu på förmiddagen iaf, ska ligga här i soffan med min filt och mysa och sova om jag kan. Sen ikväll så verkar det som att det bara blir att mysa med min fina, vilket jag tycker verkar jätte bra! För nästa vecka jobbar jag kväll och jag jobbar även i helgen. så det skulle vara super bra ju!

Det värsta är dock att jag är sugen på nått gott men jag har inte några pengar till sånna saker. Segt värre. Men jag har glass hemma och jag har taco chips. Så jag ska nog överleva hela dagen.

Kommentarer

Postat av: emma Ledin

Publicerad 2012-02-17 16:50:30

så grymt gott!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela