.

Wosh!

Publicerad 2012-02-25 20:46:09 i Allmänt,

Så jävla mätt. Eller ja, har iaf magknip, usch men antar att jag får skylla mig själv, har druckit massa mjölk både igår och idag, så då får jag magknip. Tacos stod på menyn idag. Gott som satan! Annars idag har jag och Niklas städat, men inte så mycket annat, hängt hos hans föräldrar.

Kvällen igår var superduperbra! började med att jag och Alexzandra och Putte åkte in med buss till örebro där Niklas hämtade upp oss och vi åkte till Stallyktan, och herre gud vilken god mat jag åt, verkligen! Sedan gick vi vidare mot bion där vi kollade This means war, superbra film! Lätt att det blir att kolla på den fler gånger! Sen skrattade vi nästan hela vägen hem till Karlskoga, snöleoparder...
Väl hemma blev det att vi satt hos putte till halv 1 ungefär när vi gick ut till woodys sedan hem och sova. Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela