.

2011

Publicerad 2012-01-02 16:00:11 i Allmänt,

Årets bästa grupp: The Far East Movement & Maskinen
Årets bästa kvinnliga soloartist: Nicki Minaj
Årets bästa manliga soloartist: Drake
Årets låt: Super Bass
Årets bästa dryck:
Cola ♥
Årets bästa godis: Chips och Sura björnar
Årets äckel: -
Årets snyggaste kille: Niklas, (men förutom honom så är det lätt Bradley Cooper ♥ )
Årets snyggaste tjej: Jag? Nej men allvarligt, jag tror jag måste välja Nicki Minaj
Årets bästa konsert: Alla som var under pip
Årets sötaste/snällaste: Jag kan inte välja vem faktiskt.
Årets tidning: Piteå Tidningen ♥
Årets kärlek: Niklas ♥♥♥
Årets klantigaste: Ja, svårt att välja, men jag och Kotte hamnar bra högt upp där tror jag
Årets godaste mat: Köttfärssås, nickes wook och Chicken Tasty på donk
Årets fest: Festen på kottes stuga i sommras,
Årets person/personer: De flesta som jag lärt känna nu i slutet av året, riktigt fina är ni alla!
Årets film: Ser inte så många nya filmer, men det bästa jag sett i år är hangover 2, harry potter senaste, senaste pirates filmen och sucker punch
Årets bok: Nått om sommar hette den, asbra!
Årets TV-serie: Greys
Årets kyss: Niklas,
Årets ord: aaarråå, eller? och GLASS
Årets mening: "inte nu igen, du som skulle sluta"
Årets finaste: De sista 6 månaderna från då jag lärde känns de knäppaste personerna jag någonsin träffat


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela