.

2 År sedan

Publicerad 2012-06-13 11:04:32 i Allmänt,

Just idag så är det 2 år sedan jag åkte ner hit efter studenten och sen har jag blivit kvar här. Det är lite av det bästa och det sämsta. Sämsta är såklart att jag har förjäkla långt till min familj och mina systrar speciellt! Det bästa är såklart att hade jag inte stannat här så hade jag inte träffat min älskade N ♥ och det är jag väldigt glad över att jag faktiskt har gjort!

Men just idag har jag kännt mig otroligt ensam. Kanske för att jag jobbar kväll hela veckan och har inte så mycket att göra.. Så träffar ju inte så många andra än de som är på jobbet vilket är trevligt men de jobbar ju och jag jobbar ju också så det är inte samma sak. Men ensam känner jag mig.

Men det är bara 12 dagar kvar på jobbet innan jag tar semester och det känns verkligen fullbokat. Piteå är nog det jag längtar mest av allt till! Träffa alla fina, äta god mat och bara leva ordentligt med rätt folk i en vecka. Längtar så jag spricker.



En bild på syster och jag från förra sommaren.

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2012-06-13 12:22:44

Jag längtar efter dig så mycket!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela