.

So let's go

Publicerad 2012-06-29 14:00:21 i Allmänt,

Är ju inte den bästa bloggaren i hela världen, men jag bryr mig inte, skriver ju inte för att jag måste utan för att jag vill, right? Haha.

Ha kollat igenom massa gamla bilder och lyssnar på "gammal" musik och känner tagget infö ikväll då Maskinen spelar på statt dock har jag sjukt ont i halsen och ipren håller huvudvärken borta för tillfället. Ska bli sjukt trevligt ikväll och jag har nog inte vart såhär taggad för nått på väldigt länge. Känner verkligen för att festa ordentligt. Har inte kännt det här suget på riktigt länge och känner mig glad, bra dag!

Har hunnit dricka ett glas vin, snackat med de ynge systrarna över skype. Längtar tills jag får träffa dem! 

Ska in till stan lite senare tänkte jag, men nu ska jag käka lite lunch och sedan börja fundera på vad fanken jag ska ha på mig ikväll, vad jag ska dricka, hur jag ska se ut.. Hur jag ska må imorgon, åt helvete men det är ett bekymmer för morgondagen, nu jäklar.


jävligt skinny jag var.. Haha.. Onykter med för den delen,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela