.

Det går SÅ bra just nu!

Publicerad 2012-03-01 13:02:25 i Allmänt,

Alltså, det här är nog en av de få gångerna i mitt liv som jag kännt mig totalt uppfylld av lycka. Antar att det kommer fler tillfällen. Men just idag, just nu. Jag är så lycklig! Vilket tjat va?

Men jag har inte vart lycklig eller kännt mig lycklig många gånger och de kan de som känner mig väl intyga. Men allt går så bra just nu. Jag får övningsköra nu, jag ska köra så fort mamma får övningsköra med mig. Jag har fått massa ideer om hur det kommer att se ut här hemma. Jag lär mig laga mat, jag äter. Jag tränar och jag mår bra. Jag tar tag i saker jag skulle struntat i för bara en månad sedan!

Gud vad skönt! Nu vill jag bara ha min bästa Camilla här och dela min lycka med, för jag vet hur det är, jag blir glad när jag är med henne, hur ledsen någon av oss än är så hjälper det alltid när vi är med varandra. Saknar dig Camilla! ♥

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2012-03-01 13:32:58

Du är bäst Erika!! Jag vill vara med dig och dela din lycka! Du är den finaste personen i mitt liv! jag saknar dig varje dag. Hoppas vi kan träffas snart <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela