.

Inte bloggat på dre dagar..

Publicerad 2012-03-05 09:49:04 i Allmänt,

Sådär, nu har jag vaknat, jäklar vad gott jag har sovit, är verkliegn helt slut efter helgen. Vet egentligen inte varför men det kan nog vara för att jag har jobbat. Men det har inte vart jobbigt eller mycket eller så. Mest bara att kliva upp tidigt. Men i veckan jobbar jag till 22. Vilket jag inte alls tycker om. Även om det är jobbigt att gå upp tidigt så är det lätt värt det alla gånger jag börjar tidigt. För jag kommer inte hem sent och är inte helt slut och borttappad på jobbet. Men den här veckan borde gå fort, jobbar bara två dagar nu, sedan ledig, sen två dagar till sen ledig. Sen ska jag ÄNTLIGEN jobba dag, känns som om det var en evighet sedan sist. (bara man inte ränkar med helgen då)

Men det är bara en vecka, sedan jobbar jag helgen och kväll om jag inte misstar mig. Jobbar kväll hela tiden, helt sjukt!

Nä, men nu ska jag ta på mig strumpor, packa ner skor och vattenflaska i väskan och åka till gymmet. Ska bli skönt att komma dit. Axlar och mage är vad som gäller, woopwoop

Kommentarer

Postat av: Camilla den bäste

Publicerad 2012-03-05 10:09:35

Gud vad du är duktig!! Skulle också behöva komma mig till gymmet men jag orkar inte och har inre heller råd för den delen;) haha! Älskar dig !!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela