.

Jobb ♥

Publicerad 2012-03-21 06:35:57 i Allmänt,

Igår när jag satt på jobbet så får jag ett glädjande besked. Jag skulle ha jobbar kväll hela april. Men så fick jag ett nytt skema som jag fullkomligt Älskar! Har inte haft ett sånt här bra schema sedan jag började jobba. Så underbart! Gör mig mycket mer taggad!

Igår på gymmet så träffade jag linda som hade kört indoor. Så vi bokade ett till pass på torsdag. Blir första gången på flera månader som jag kör ett pass, känner att jag kommer svettas ihjäl då, gälet. Så körde jag lite rygg och biceps. Vi gjorde en svår övning, eller egentlgien så är den inte svår det är jag som tycker att det är svårt för det känns som att min arm ska gå av :S men sen körde jag och linda ett stenhårt magpass och idag har jag har inte ens kännt nått. Jaja, bara köra ben och ass ännu hårdare idag då!

Men nu ska jag fixa lite te, komma tillbaka hit till soffan och kolla lite tv innan jobbet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela