.

Min bästa vän

Publicerad 2012-03-08 13:27:46 i Allmänt,

Ligger i soffan, gör fan inte mycket annat låter det som haha. Nä, men jag älskar den här soffan, visst gör jag annat än att ligga här och slöa. Men inte just nu!

Ska snart gå ner på konsum tänkte jag och köpa nått gott, kom på att jag faktiskt får det, eftersom att det är rättvisast så, jag blir på bättre humör och det är inte rättvist mot kunderna om jag är tjurig. Haha. Sen är det som sagt jobb till 22 som gäller. Idag och imorgon. Sedan helg. Måste se det fån den ljusa sidan!

I helgen vet jag inte vad som händer, ska försöka köra så mycket som möjligt. För jag vill verkligen ha det där jävla körkortet nu. Så det ligger som prio ett just nu. Sen ska jag väl försöka hitta på nått. Tydligen slipa lite bil mysigt var längesedan. Höhö (nog för att jag bara kollat på annars, eller ja, jag har slipat lite en gång.. Menmen) Annars vet jag inte vad som händer, ta det så lugnt som det bara går för helgen efter det så jobbar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela