.

otur!

Publicerad 2012-03-08 09:31:32 i Allmänt,

ännu en gång så vaknar jag 100 år för tidigt. Vaknade halv 9.. Jag börjar lixom inte för ens halv 4 och jag ska inte träna idag, har så ont just nu, träningsvärk. Men jag har haft min första körlektion, jag tycker att det gick bra, jag behöver nog några gånger till på mig med att bara öva start och stopp för att komma in i det ordentligt. Sen har ju mamma inte den nyaste bilen. Det gör det lite svårare, men det är samtidigt bra!

Sen så hade ja faktiskt förberett ett inlägg åt er som jag tidsinställde, men det fungerade tydligen inte. Segt. Men jaja, ska göra ett bättre försök idag eftersom att jag jobbar mellan halv 4 och 22. Det är inte många timmar, men jag tycker helt klart att de är fel timmar på dygnet. Menmen, bara idag och imorgon kvar att jobba så denna vecka, sen nästa vecka dag, sedan jobbar jag kväll igen.

Men nu ska jag ligga här i soffan och kolla greys och förhoppningsvis somna lite.

Kommentarer

Postat av: Alma

Publicerad 2012-03-08 09:41:11

Har du äntligen börjat övningsköra? Du som absolut inte skulle ha körkortet ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela