.

Så trött!

Publicerad 2012-03-19 06:53:26 i Allmänt,

Upp och hoppa! Somnade verkligen dunder sent. Men det känns ändå rätt okej eftersom att jag är vaken nu och om ett tag ska jag till jobbet. Druckit ett glas mjölk (??) och kollar på the voice, mys morgon helt enkelt.

Håller ju även på med körkortet som nu alla borde veta vid det här laget. Jag måste verkligen få säga att jag är asduktig, haha. Nä men allvar det går jätte bra och kört bland bilar för första gången igår. Vilket känns superbra. Visst har jag mycket kvar har lixom inte ens börjat med teorin ännu. Men den känns som mitt minsta problem eftersom att jag tycker att det är roligt att läsa och plugga, haha.

Vet inte om det blir att köra nått idag. Tror jag kanske tar en ledig dag. Är ganska trött och om jag känner mig själv så lär jag vara bra trött när jag slutar och ska gå hem med. Men får se hur det blir!

Sen så har jag hunnit med att lämna in min HTC och nu har jag en sony ericsson walkman tills vidare. Har även min iphone, som sara så snällt har fixat. Men jag måste ladda det kortet med pengar och det har jag inte råd med nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela