.

I want it all

Publicerad 2012-11-16 17:14:14 i Allmänt,

 
Som oftast när jag sitter vid datorn så sitter jag på vadagsrumms golvet. (har nämligen datorn vid tvn..) Har jobbat hela dagen och under förra veckan och även denna så har jag vart "coach" har alltså hjälpt och samlyssnat med de nya. Det har vart riktigt roligt men det var på ett jäkligt konstigt sätt att sitta och prata i telefonen som vanligt idag.
 
Ikväll blir det iaf mys med mitt ♥ får dock se om vi kanske hittar på nått. Sen känns det som om jag har legat på latsidan med träningen denna vecka, varför vet jag inte. Säker bara för att det gick bajsdåligt på gymmet igår. körde sh'bam som vanligt vis är superroligt. Men det var inte samma som det brukar vara och jag fick kramp i min fot!
 
Nu ska jag softa i soffan lite innan det blir att handla lite för ikväll.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela