.

Så jävla irriterande!

Publicerad 2012-11-19 12:20:03 i Allmänt,

Sovmorgon! Gud vad skönt tänkte jag igår.
 
Men så blev det inte, upp vid 9 då lasbilarna utanför inte ville vara så tysta. Men jag höll mig positiv och gjorde iordning fukost och slog igång första avsnittet på greys sesong 9. Men vad händer då. Jo min dator åker på nått virus från internet. Jäkla skit! Så nu i nästan 1 timma har jag försökt att laga min redan halvdöda dator. Lyckades gjorde jag tack vare att min dator är så dålig att viruset som satt sig som ett program inte kunde starta. (knappt jag får igång internet ibland) Så kunde tillslut få bort viruset. Så nu har jag fixat virusskydd och så. Men bra irriterad jag hann bli. Nu ska jag fixa mig för jobb, äta lite lunch och sedan jobba till 22.05 härliga dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela