.

Lördag.

Publicerad 2013-08-31 11:12:16 i Allmänt,

 
Det här med promenader innan frukost är lättare än jag trodde! Nu har jag ju inte haft en dag när jag börjar tidigt. Då vet jag att det kommer att vara jobbigt att ta mig upp ur sängen. Men det ska jag fixa!
 
Idag har jag sån energi. Vet inte vart den kommer ifrån, men på morgonprommisen så log jag hela vägen, sen hem för att trycka i mig gröt med äpple och kanel och sen iväg till gymmet. Körde ett hårt rygg och biceps pass. Snacka om trötta mina biceps och min rygg kommer att vara imorgon. Men imorgon är det vila igen på grund av att jag börjar jobba innan gymmet öppnar.
 
Nu har jag packat iordning alla mellanmål för jobbet och ska snart göra iordning min middag som får bli kyckling tacos med guacamole till. Underbart gott. Sedan blir det att fixa mig själv inför jobbet. Kan ju inte se ut hur som helst för jag vet inte vad jag ska hitta på efter jag jobbat klart.
 
Så det här tror jag kommer att bli en toppen dag! Har även beställt pwo och nytt protein. Längtar tills det kommer är så nyfiken på det här proteinet och jag har en känsla av att det kommer att vara ett protein som smakar gott och som kommer att passa mig perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela