.

Bara prat.

Publicerad 2013-01-04 17:11:31 i Allmänt,

Det är så lätt att sitta och tänka tillbaka, vad hade hänt om.. Om jag inte gjort.. Om jag hade.. Mest brukar jag tänka tillbaka på de glada minnerna jag har från när jag var betydligt yngre och spelade spel på datorn eller var ute och lekte med syskonen eller inne och lekte för den delen. Leka är nog det som var bäst när jag var liten, eller få sitta ostört med A*teens i min bärbara cdspelare? Walkman? Minns inte vad 17 det hette, rund och blå var den, älskade att sitta vid datorn och spela Harry potter på pappas dator.
 
Hade jag inte haft möjligheten att leka med syskonen eller spela dator (nörd?) så hade jag nog vart helt annorlunda, vi hamnade i en helt annan värld, ni vet när man leker och allt kan hända synd man var tvungen växa upp och bli vuxen och allt vad det innebär. Men det är givetvis skönt det med, få äta den mat man vill, godis den dag man vill ha det och kunna bestämma själv.
 
Idag är en sån dag när jag bara tänkt hela dagen på att spella Harry potter, men det kan jag inte. Har inte det spelet och det går inte att spela om man inte har en datamus, vilket jag inte har. Istället för att spela det har jag roat mig med vuxen saker, som att städa undan julen och hackat grönsaker till maten. '
 
Mycket prat om Harrry Potter känner jag, men jag gillar Harry Potter och så är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela