.

Written

Publicerad 2013-01-03 21:48:14 i Allmänt,

Ibland kan det vara ruskigt skönt att bara skriva ord, meningar eller bara någon rad ur någon bra låt. Älskar att skriva rader ut låttexter i skrivstil, kan inte sätta fingret på varför. Men skrivstil gör allt mycket finare och det känns simpelt och mjukt och gammeldags. Allt ser mjukare ut skrivet med skrivstil, blir inte samma hårda effekt som när man skriver som vanligt. De flesta äldre skriver bara med skrivstil, ta till exempel min morfar, jag har bara sett han skriva med skrivstil och han skriver så fint min morfar.
 
Just idag är en sån dag när jag önskar att jag hade haft fantasin och orken till att skriva massa fina rader med text. Men det finns inte, jag ville bara titta in och meddela att jag fått göra nått helt annorlunda idag på jobbet. Var verkligen roligt. Men nu ska jag lägga ifrån mig datorn och plocka fram min bok och kura in mig i filten och läsa lite innan det är dags att krypa ner i sängen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela