.

Klar!

Publicerad 2013-07-08 14:15:23 i Allmänt,

Jaha!
 
Då sitter jag här i soffan, färdig packad och klar för avfärd. Dagen som jag väntat på nu i 38 dagar. Ikväll åker jag till arlanda och imorgon kl 6 åker jag utomlands för andra gången i mitt liv. Denna gången med min käre mor. Det är någonting som vi har pratat om så länge jag minns typ. Vad kan jag ha varit? 12 kanske när jag och mamma och syster satt och pratade om att åka någonstans och bara mysa en vecka. Ja, nu åker vi. Dock inte syster hon stannar hemma denna gången och troligast stannar jag om mor och syster åker. Rätt ska vara rätt!
 
Det som också är så fantastiskt med denna resa är som jag skrivit förut. Så möts jag av min käraste när jag kommer till Sverige. Helt otroligt. Det har vart ordentligt jobbigt att vara ifrån honom så länge. Första veckan höjj jag på att gå sönder. Men jag höll ihop och tog mig igenom det. Det är inte alltid lätt när tankarna och känslorna går på högvarv.
 
Imorgon vid den här tiden så strosar jag och mamma runt på gatorna i Alanya, vi ska gå på hamam och jag måste köpa handdukar. Det är allt jag vet. Sen är givetvis stranden inplanerad flera flera dagar. Ska bli så skönt. God mat, sol och värme, bra mottagande när man kommer hem? Kan man begära mer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela