.

Lördag 22.50

Publicerad 2013-07-06 22:52:09 i Allmänt,

 
God kväll allesammans!
 
Sitter i soffan och kolalr lite tv. inväntar tröttheten som inte riktigt har vart på sin plats senaste tiden. Vet inte varför men jag har inte riktigt mått så bra, matlusten är borta med vinden och tröttheten finns inte om kvällarna  (som den brukar göra) en annan sak som är underligt är att jag är slö. Orkar inte riktigt göra någonting. Annars brukar jag vara den som kan gå till gymmet direkt när jag vaknat eller gå ut och gå. Soffan har verkligen vart min bästa vän!
 
Inte just idag då jag faktiskt har vart ute när solen faktiskt visat att den finns. Tänkte bara uppdatera er om mitt liv. Inte så spännande. På Tisdag däremot då åker jag och mamma.. Upptäckte dessutom idag att vi inte flyger till antalya som jag trodde utan vi flyger till gazipasa vilket betyder kortare transfer! Skönt!
 
Nu ska jag lägga mitt lilla huvud på kudden och fortsätta kolla tv och förhoppningsvis bli trött! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela