.

Nobody

Publicerad 2013-03-13 13:55:55 i Allmänt,

Onsdag, ledig dag för mig idag. Skönt. Började dagen med en sjukt god frulle. Chocolate banana pankakes. Grymt gott! Sen vid 11 så mötte jag upp mamma på stan för lunch sen har jag hunnit prommenera runt stan och handlat lite till maten. Så ska ligga här i soffan ett tag till innan jag ska börja laga mat så den är klar till kvällens hockey match! Bik karlskoga mot oskarshamn. Hoppas verkligen med alla tummar och tår att vi (bik karlskoga) vinner så vi kommer till kvalserien och vinner vi inte så MÅSTE örebro förlora. Men det hoppas jag att de gör i vilket fall.
 
Annars så ska jag som vanligt träna lite ikväll. Rygg är det som gäller idag. Älskar verkligen att träna det är en sån underbart skön känsla efter jag har tränat. Inte träningsvärken jag pratar om nu alltså. Har egentligen så mycket som jag vill skriva och berätta om träningen. Men jag struntar i det för folk kommer oftast med nedlåtande kommentarer eller konstiga frågor eller tips om allt möjligt konstigt. Det värsta jag vet är "men du behöver väl inte gå ner i vikt" Har alltid lust att svara "nä men du kanske borde" För vad har den personen med min vikt att göra? Inget. Med hur jag vill se ut? Inget. Med vad jag gör med mitt liv? Inget. Så tack jag kan ta mina egna beslut om min kropp utan dina åsikter.
 
Nu vill jag ju inte precis gå ner i vikt jag vill bli smalare och det är två helt olika saker.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela