.

Måndag!

Publicerad 2013-05-06 08:54:54 i Allmänt,

Strax är det dags att dra mig iväg till gymmet där jag ska köra lite bröst innan jag och crosstrainern ska umgås ett tag innan jag ska bege mig hem för frukost och allmänt mys eftersom att jag är ledig idag. Är riktigt taggad faktiskt. Kör igång att äta lite ännorlunda än vad jag gjort på senaste tiden. Jag åt så ett tag förut och jag älskade resultaten. Så ungefär så blir det nu också. Sen nu på lördag så kör jag igång en 5 dagars hård diet. För mig blir det tufft eftersom att den är helt vegitariskt. Så men annars är den jätte bra. Så inge kött, ingen mjölk, inget proteinpulver. Så blir bara lättare träning under de dagarna. Dvs, kondition. Klarar inte av att sitta still och inte vara på gymmet.
 
Sen ikväll så ska jag iväg till gymmet igen men då blir det sh'bam och möjligtvis lite styrka innan för att maxa förbränningen. Nu jäklar alltså. Train insaine or remain the same!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela