.

Måndag!

Publicerad 2013-09-02 08:01:00 i Allmänt, Mat, Träning,

 
Godmorgon!
 
Har hunnit med min morgon prommis och egentligen ska jag göra mig klar för att gå ner till gymmet. Men det blir det inget av idag då min hals gör ont och jag inte vill riskera att dra på mig nått värre. Så det blir vila från gym idag igen. Jag känner mig verkligen sur över det och tycker att min hals kan ta och ge sig.
 
Annars idag jobbar jag äckligt långt pass och jag sitter i en ny grupp och helst skulle jag va ledig. Men jag är ledig tre dagar till helgen så det är ju skönt det iaf. Hoppas bara att halsen håller hela kvällen för vill inte behöva gå hem eller liknande. Det är verkligen det som suger mest med att ha ont i halsen. Man kan göra i princip allt men när man pratar i telefonen så är man i princip körd så fort man har för ont i halsen eller tappar rösten. Men vi får se hur det går, har ju gått bra de två senaste dagarna även fast halsen har gett sig till känna under mina timmar på jobbet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela