.

Onsdag

Publicerad 2013-09-04 10:08:00 i Allmänt, Livet., Mat,

 
 
Jag är helt och hållet överlycklig över mitt nya protein, kunde inte ha smakat bättre och vart bättre älskar det på alla sätt. Har druckit det med vatten och testat göra proteinfluff. Åh underbara skapelse!
 
Synd bara att jag ännu inte får träna då jag fortfarande har ont i halsen samt att jag tror att jag har feber. Dock så sticker jag iväg till jobbet ändå. Förhoppningsvis är det bättre till helgen så jag får komma iväg och säga hej till vikterna.
 
Annars händer det inte så mycket speciellt inte nu när jag absolut inte har någon ork till att göra nått överhuvud taget. Vill egentligen bara sova.
 
 
 
 
 
 
Här är chiapuddingen med hallonkvarg jag gjorde igår. Riktigt gott var det och det blir att göra iordning en sådan på fredagmorgon då jag är ledig så jag och N har till kvällen sen! Tror nog att han med tycker om den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela