.

Tisdag!

Publicerad 2013-09-03 09:20:34 i Allmänt, Livet., Mat,

 
Åh, är så jäkla less på min hals. Jag ska inte klaga jag vet men det är så tråkigt när man verkligen vill göra nått man inte kan. Hade det här vart bara någon vecka sedan hade jag vart hur nöjd som helst för att jag bara kunde ligga i soffan men jag har nya mål och nya drömmar och jag vill verkligen nå dem.
 
Annars så nu medans jag ändå inte kan träna läser jag lite matbloggar och hinner fokusera ordentligt på vad jag stoppar i mig. Så skönt jag är verkligen nöjd med mitt liv just nu, dock inte timmarna jag jobbar, de kunde ha vart lite snällare med schemat, men icke!
 
Idag blev det en riktigt god frulle! Nybakta morotsbröd med ägg och overnight oats med kvarg som jag mixade med bär. Det var ruskigt gott! Brödet är gjort på morrötter, havregryn, bakpulver, lite olivolja och turkisk yoghurt. Går snabbt och det är gott.
 
Nu ska jag lägga mig ner i soffan med ingefäravatten och försöka få bort vad det än är som spökar med mig så jag inte får träna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela